Czym się kierować w codziennej pracy instalatora? Odpowiedzi może być wiele, ale na pewno u podstaw powinny stać wysokie standardy. Dotyczy to nie tylko montowanych urządzeń, ale też usług i obsługi klienta. Firma BDR Thermea Poland, dystrybutor urządzeń De Dietrich i Baxi, stworzyła Kodeks Dobrych Praktyk. Dokument ten ma za zadanie upowszechnianie najwyższych standardów na rynku usług instalacyjno-serwisowych.
materiał przygotowany przez Partnera Strefy Instalatora – markę DeDietrich
Kodeks Dobrych Praktyk ma promować profesjonalne zachowania i wysoką jakość pracy autoryzowanych firm instalacyjnych. Skierowany jest do firm, które montują lub serwisują urządzenia dystrybuowane przez BDR Thermea Poland. Dokument reguluje normy i zachowania. Zawiera także opis najlepszych praktyk w zakresie usług instalacyjno-serwisowych i kontaktu z klientami i innymi partnerami, którymi kierują się autoryzowani instalatorzy i firmy serwisu gwarancyjnego. Stosowanie Kodeksu Dobrych Praktyk to dobrowolna forma realizowania wymogów merytorycznych i etycznych, które promuje BDR Thermea Poland.
Kodeks Dobrych Praktyk BDR Thermea Poland – co zawiera?
Dokument zawiera wskazówki dla instalatora, który chce przestrzegać zapisów kodeksu. Znajdują się w nim także zasady postępowania i dobre praktyki firmy realizującej usługę instalacyjną. Mowa na przykład o relacji firmy z otoczeniem, realizacji usługi oraz etyki, norm i zasad uczciwej konkurencji. Takie dobre zasady dla instalatora to na przykład:
- działalność zgodna z danymi rejestrowymi, posiadanymi uprawnieniami i standardami, know-how i doświadczeniem oraz możliwościami operacyjnymi;
- działanie zgodne z obowiązującym prawem;
- przejrzysta działalność, z udostępnianiem klientom rzetelnej informacji o firmie;
- rzetelna komunikacja z klientem i zawieranie uczciwych umów.
Kodeks Dobrych Praktyk to normy etyczne i zawodowe, którymi się kierujemy przy obsłudze naszych klientów i których ściśle przestrzegamy. Naszych Klientów traktujemy tak, jak sami chcielibyśmy być traktowani. To dla nas bardzo ważne. Zawsze jesteśmy skoncentrowani na szybkiej i rzetelnej obsłudze naszych Klientów, pielęgnujemy i utrzymujemy z nimi jak najlepsze relacje. Będąc na rynku od wielu lat, wiemy, iż bardzo ważne jest postępowanie według standardów etycznych. Naszym nadrzędnym celem jest satysfakcja naszych Klientów i Partnerów.
Fragment Kodeksu Dobrych Praktyk
Zapoznaj się z pełną treścią Kodeksu na stronie BDR Thermea
O Partnerze
De Dietrich to jedna z najstarszych marek w branży grzewczej na świecie. W 2009 roku, po połączeniu grupy De Dietrich Remeha i Baxi Group, powstało przedsiębiorstwo pod nazwą BDR THERMEA. To trzecia co wielkości firma w Europie w dziedzinie innowacyjnych rozwiązań klimatycznych, wytwarzania ciepłej wody i usług. Marka koncentruje się na zapewnieniu swoim Klientom wysokiego komfortu, oszczędności energii oraz ograniczeniu emisji substancji szkodliwych do środowiska.
Więcej informacji: www.dedietrich.pl